Hey, we're going to Vienna! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Remi Mesu - WaarBenJij.nu Hey, we're going to Vienna! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Remi Mesu - WaarBenJij.nu

Hey, we're going to Vienna!

Door: Remi

Blijf op de hoogte en volg Remi

25 Mei 2014 | Nederland, Middelburg

Hallo allemaal!
Ja hoor ook ik ben aan het bloggen geslagen, het is maar voor een weekje maar toch! Het begint steeds meer te kriebelen, morgen is het zover en dan gaan we naar Wenen toe. De stad van de schnitzel, Sisi en Mozart. Maar voordat de pret begint is er altijd nog het rottige gedeelte, de koffers inpakken. "Deze koffer is te klein, maar nu past dit er niet in of dat, oh ik mag nog een extra koffer of tas meenemen." Een hels gedoe dus, maar we zijn er bijna! Gedurende de komende week zal ik proberen iedere dag wel iets te bloggen. Het duurt niet lang meer, Wenen ik kom eraan!
Tschüss,
Remi!

  • 25 Mei 2014 - 13:08

    Rosita Mesu:

    Hoi remi,

    Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in wenen! Veel plezier,en ik lees graag je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remi

Student journalistiek/hobbyfotograaf/Sportfanaat

Actief sinds 25 Mei 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2090

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 30 December 2014

Journalistieke studiereis

Landen bezocht: